קצת עליי

שלום, קוראים לי קרן מקימת מרכז טופ קיד – מרכז לילדים בעלי הפרעות קשב.
 החלטתי לכתוב קצת על עצמי ועל החלום להקמת מרכז טופ קיד, וזאת לאחר שיחה עם המרצה המדהימה, גלי שני, שהעבירה אצלי במרכז את ההופעה נזרקת לצדדים- גלי שני.

אז ככה,
לפני 10 שנים עזבתי משרה מצליחה בחברת נספרסו, נהלתי את מועדון הלקוחות והייתי יד ימינו של המנכ"ל, טיסות לחו"ל, רכב מהחברה, משכורת טובה.  אבל אני החלטתי לצאת לדרך חדשה.
 הקמתי עסק קטן ליבוא מוצרי תינוקות ועבדתי לפרנסתי בפרוייקט אומץ בביה"ס הדסים. זאת הייתה השנה המופלאה בחיי. עבדתי עם ילדים בעלי הפרעות קשב, וגיליתי את יכולותיי בקידום הילדים. כאשר עובדים בקבוצות קטנות ובשיטות שונות של משחק, ציור דימויים וכו'.
מאז חלמתי להקים מרכז ללימוד וחיזוק ילדים בעלי הפרעות קשב, בצורה יחודית ושונה.
ישב לי החלום בראש אך בחרתי שוב בדרך חדשה (גם שוק ההון עיניין אותי), למדתי במקביל יעוץ השקעות, ובעודי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במשפטנות, התקבלתי לבנק דיסקונט לעבודה בחדר עסקאות.
משכורת מעולה פלוס, בונוסים מטורפים, מתלבשת יפה, נעליי עקב, פנסיה, ביטוח מנהלים, עובדת במרכז העולם, בקשרים עם ברוקרים מכל העולם….

אבל….. יושב לי החלום בראש.
במקביל נולדו 3 בנים, חמודים, שובבים ומלאי שמחת חיים.
בני הבכור זכה בכל חבילת ה- ADHDD, בעלי עם הפרעות קשב, ושני הבנים הנוספים אחריהם בשמחה וצהלה, נוסיף על זה כלב שעדיין לא אובחן וקיבלנו משפחה צוהלת, ללא רגע דל.
 מאז שבני הבכור התחיל כיתה א' (הוא בכיתה ה' היום), פיתחתי שיטות מגוונות להכנת שיעורי בית, למידה למבחנים והכי חשוב העלאת בטחונו העצמי.
בכל יום אנחנו מכדררים כדור ללמידת לוח הכפל, כותבים חיבורים שנושאי החוזקות שלו, משחקים מסירות בלמידה למבחנים ועוד הרבה שיטות שונות ומגוונות שמוכיחות את עצמן.
 ואז החיים זימנו לי שוב אפשרות להתחלה חדשה, עם המון תמיכה מהבית, שוב בחרתי בדרך חדשה.
בגיל 40, אני סוף סוף יודעת מה אני אעשה כשהיה גדולה, מרכז טופ קיד יצא לדרך, מקום של הגשמת חלומות.

 במרכז טופ קיד מתקיימים מגוון חוגים: קראטה, אומנות, מוסיקה והוראה מתקנת בשפה, חשבון ואנגלית.
המורים בעלי ידע וניסיון בעבודה עם ילדים בעלי הפרעות קשב. החוגים מועברים בקבוצות קטנות (עד 7 ילדים), השיעורים מותאמים לילדים, אווירה נעימה, יחס אישי, מעקב וקשר רציף עם ההורים

תוך כדי חוג מהנה עובדים על חיזוק הביטחון העצמי, תחושתיות, סבלנות, הקשבה וכל דבר נוסף שעולה מהקבוצה. אני מקפידה על מקצועיות, מנחה את המורים בגישות שלי ומוודא שכל ילד יקבל וישיג את המתאים לו. מוזמנים להגיע לשיעור ניסיון, בכל חוג שילדכם יבחר

נגישות